P. Pauta Retail

Formació a Emccat Grup per a potenciar els seus punts de venda

Durant l’última trobada d’Emccat Grup, també es va realitzar una ponència a càrrec del Sr. Santiago Monfort de Pauta Retail, amb l’objectiu de presentar una sèrie de pautes pel que fa al disseny interior de les botigues i magatzems del grup, que permeti als seus associats potenciar l’eficàcia dels seus punts de venda.

Santiago Monfort de Pauta Retail durant la seva presentació als socis d’Emccat Grup

A través d’aquesta formació, es va mostrar als socis d’Emccat Grup diferents aspectes que han de complir i tenir en compte per a potenciar al màxim l’eficàcia dels seus punts de venda a través de les seves zones d’exposició de producte.

Expressant que, el model de negoci ha canviat, el Sr. Monfort va ressaltar la importància de sorprendre als seus clients complint estèticament amb entorns agradables, a més d’aprendre a identificar quin tipus de producte encaixa més a les seves exposicions, segons client, temporada, etc.

Seguint la línia del seu pla estratègic, Emccat Grup té molt en compte al consumidor final, per aquest motiu, sabent que és de vital importància no únicament destacar el seu producte, qualitat, preu i servei, si no arribar a connectar amb ells, fer que cada visita als seus magatzems o botigues sigui tota una experiència visual i emocional.

Així mateix el Sr. Montfort  va detallar a través de la seva presentació la importància del disseny interior dels seus espais d’exposició, el fet d’aspirar a crear un ambient càlid, que compleixi estèticament amb un entorn agradable, còmode, eficient, que a més sigui funcional i que, comercialment parlant sigui el més efectiu possible.